کندر Kondar

کندر Kondar

کندر Kondar

کندر Kondar

من به دنبال خودم می گردم


 


من به دنبال خودم می گردم

من خودم گم شده ام

من از آغاز جهان گم شده ام

ز من گمشده آیا تو نشانی داری؟

تو خودت پیدایی ؟

هان ! نکند گم شده ای ؟

من که از روز ازل گم شده ام

تو اگر پیدایی

کمکم کن شاید

که نشانی یابم

 ز خودم یا که ز تو

یادم آمد انگار

که به من می گفتند

پدرم آدم بود

مادرم ... هان ! آری ، مادرم حوا بود

تو بگو ای همزاد

ز خودت نام و نشانی داری؟

من که دیگر چیزی ز خودم یادم نیست

من ، تو ، آنها ، اینجا

همه سرگردانیم

ما همه حیرانیم

ما همه گم شده ایم

بهتر آن است که با یکدیگر

پی پیدا شدن خود باشیم

ما همه گم شده ایم

ما همه گم شده ایم.   

 

18-11-1392

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد