کندر Kondar

کندر Kondar

کندر Kondar

کندر Kondar

من به دنبال خودم می گردم


 


من به دنبال خودم می گردم

من خودم گم شده ام

من از آغاز جهان گم شده ام

ز من گمشده آیا تو نشانی داری؟

تو خودت پیدایی ؟

هان ! نکند گم شده ای ؟

من که از روز ازل گم شده ام

تو اگر پیدایی

کمکم کن شاید

که نشانی یابم

 ز خودم یا که ز تو

یادم آمد انگار

که به من می گفتند

پدرم آدم بود

مادرم ... هان ! آری ، مادرم حوا بود

تو بگو ای همزاد

ز خودت نام و نشانی داری؟

من که دیگر چیزی ز خودم یادم نیست

من ، تو ، آنها ، اینجا

همه سرگردانیم

ما همه حیرانیم

ما همه گم شده ایم

بهتر آن است که با یکدیگر

پی پیدا شدن خود باشیم

ما همه گم شده ایم

ما همه گم شده ایم.   

 

18-11-1392

پر از احساستم I am full of feeling you

پر از احساستم

واکن درو رو قلبم ای

رویای شیرینم

امیدم ، مهربانم

نازنین من

دل من

واسه قلب تو

ستاره چیده از تو آسمونای محبت

تا بذاره توی دستات

تا بفهمی عاشقت بوده که

درهای دلش وا بوده یه عمری برات تا بعد

از این همه دوری و مهجوری

روزی برگردی توقلبش همون جایی که عمری

منتظر بوده.


I am full of feeling you

Leave the door of your heart open to me

O’ , my sweat dream, be

Very kind to me , for

Ever


17-11-1392

 

لرزه بر اندام آب افتاده است

لرزه بر اندام آب افتاده است

گوئیا احساس خواب افتاده است


آسمان چشمان خود را بسته است

آب از چشم شراب افتاده است


اسیر مهر توام مهربان

اسیر مهر توام مهربان

بیا

و

بگیر

مرا چونان تو در آغوش مهربان خودت

که گم شودم

هر چه هست

نام و نشان

ز خودپرستی و خودخواهی و هوا و هوس



سروده شده در تاریخ 16-11-1392

تشنگی کویر دلم

تشنگی کویر دلم

 

کویر

تشنه

منم تشنه تر ز کویر

منم که منتظرم تا بباری تو

بر این دل کویری خشکیده دلگیر

 

نگو که تشنگی ام را نمیشناسی تو

نگو که از دل من بی خبر بودی

نگو که از گذر اتفاقی دوران

به راه من در آمدی

و

باز خواهی گشت

بدون آنکه بباری بر این دل تشنه

 

چرا که باد خزان دلم خبر آورد

که باد محبت ز سوی تو آید

تویی که منتظرت بودم

ای همیشه عزیز

ببار بر دل من

تشنه ام مگذار

که تشنه ی محبت بی انتهای توام


سروده شده در تاریخ : 15-11-1392